Helgens planer = awesome !

 Helgens planer :

Torsdag:
Packa mina saker då man ska hem till pappa, jag är dessutom stall fri i dag,
               sen ikväll måste jag plugga massor -.-

Fredag:  
Direkt efter skolan sticker jag hem till mamma, mockar och fixar i stallet,
               rider Maccis i skogen antagligen(beror på vädret), 18.30 ska jag på helgträning
               till Sandra Rupar med Síbanta då , sen hem till pappa och sova ^^

Lördag:
   Skritta Sibanta en runda i skogen (eftersom det var markarbete på fredagen),
               sen ska jag ner med Maccis på"Dressyr tävling" ja klubb tävling då.

Söndag:
  Helgträning dag 2 på Sibanta kl 10.30, sen blir det massa plugg , för Maccis får nog vila.


Bild på Sibanta haha ^^
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0