aajj som F*****N!

Usch säger jag bara, igår skadade jag mitt knä rätt rejält. Min kompis skulle fälla mig med benet på nån konstig vänter men lyckades att fälla mig på riktigt. Det slutade med att jag flög som ett spjut upp i luften och sen rakt ner och landade på knäna. Det gjorde sjuukt ont kan jag säga.

Så här såg det ut i morse ( igga mitt stökiga rum):




SÅ kan ju säga att det var rätt svårt att rida i dag, ni vet tappade ytter i ena varvet och inner i andra xd.
Men tur som jag har , har jag den bästa kompisn i världen Evelina som red den ena en stund sen bytade vi, känns rätt bra att få hästarna igenom ridna eftersom jag ska hoppträna i morgon.

Evelina på sin ponny Sparky :







Kolla gärna hennes blogg , jag ska puscha henne så hon lägger in mer men iaf 

http://eveeliina.bloggplatsen.se

Nu ska jag bara duscha och äta , sen blir det mer inlägg ikväll :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0